MENÜ
  • Több tízmillió nőt mozgósít az AVON mellrákellenes kampánya

    Az énekes Fergie, az AVON nemzetközi nagykövete aktívan kiáll a kampány mellett.

    A mellrák elleni küzdelem hónapja alkalmából az AVON és az AVON a Nőkért Alapítvány 31 országban indítja el kampányát, amellyel több tízmillió nő figyelmét kívánja felhívni az önvizsgálat és a szűrővizsgálatok fontosságára.

    Évente összesen 2 millió nőt diagnosztizálnak mellrákkal világszerte, melyből 1,5 millióan meggyógyulhatnak, ha időben észreveszik a betegséget. Az AVON Kebelbarátnők nevű figyelemfelkeltő kampánya 31 országban indult el és arra bíztatja a nőket, hogy merjenek őszintén beszélni a nehéz témákról is, figyeljenek oda maguk és barátnőik egészségére, és emlékeztessék egymást rendszeresen a szűrővizsgálatok fontosságára.

    avon

    Az AVON kampányának fő üzenete, hogy a mellünk egészsége nem kell, hogy magánügy legyen többé. A nőknek fontos felelősségük, hogy aktívan bátorítsák a családtagjaikat és a barátaikat, hogy ismerjék meg saját testüket, végezzenek rendszeresen önvizsgálatot, legyenek tisztában a kockázatokkal, és ha szükséges, beszéljenek orvosukkal is.

    Az énekes Fergie, az AVON nemzetközi nagykövete aktívan kiáll a kampány mellett: „A nők a legjobb barátnőjükkel mindenről, de tényleg mindenről beszélnek, kivéve a mellrákot. Itt az ideje, hogy változtassunk ezen, és bátran szegezzük neki a kérdés legjobb barátnőinknek! Emlékeztessük őket, hogy ők a felelősek saját egészségükért, és tegyenek meg mindent ennek megőrzéséért! Mindkét szülőm átesett már a rákon, a nagymamámat és a nagybátyámat pedig el is vesztettem a betegség miatt. Hálás vagyok az AVON-nak ezért a kezdeményezésért, és minden olyan aktivitásért, amellyel a mellrák ellen küzd!”

    Az AVON figyelemfelkeltő videója valódi beszélgetéseket tartalmaz nők és legjobb barátnőik között. A párbeszédek nagyszerűen bemutatják, hogy a mellrák témájának felhozása elsőre valóban abszurdnak tűnik a beszélgetésekben, de a kezdeti feszült pillanatokat felváltja a hála – a figyelemért, a bátorításért, támogatásért.

    avon2

    „A #Kebelbaratnok kampánnyal az AVON ismét arra kéri a nőket, hogy legyenek tagjai egy társadalmi mozgalomnak, egy valódi női összefogásnak! Arra buzdítunk minden hölgyet, hogy ossza meg ezt a videót, jutassa el a legjobb barátnőihez, hogy tudják, fontosak számára, számíthatnak rá!” – mondta Végh-Kósa Anita, az AVON Magyarország kommunikációs vezetője. „Az AVON világszerte 6 milliós Tanácsadói bázissal rendelkezik, akiknek a nagy része nő. Az ő segítségükkel óriási tömegeket tudunk megmozgatni, és így nők tízmillióinak tudjuk felhívni a figyelmét a mellrák kockázatának csökkentésére, a magunkra és az egymásra való odafigyelésre.”

    „Az AVON közel 130 éve küzd a nőkért a legkülönfélébb módokon. Az AVON Magyarország emlőrák elleni küzdelme adománygyűjtő kitűzők értékesítésével kezdődött 1998-ban. Azóta Magyarországon minden eladott termékünk után 1 Ft-ot automatikusan, míg adománygyűjtő termékeink teljes hasznát egy donációs alapba helyezzük. Ebből az alapból finanszírozzuk a figyelemfelhívó kampányainkat és ebből támogatjuk a különböző szervezeteket, alapítványokat is, amelyek működését Magyarországon az elmúlt 17 év során több mint 500 millió forinttal támogattuk” – tette hozzá Végh-Kósa Anita.

    Nyereményjáték

    Bulvár

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    Sze. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    Sze. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon