MENÜ
  • Steiner Kristóf kommandója

    Ha marketingről van szó, nem kell a szomszédba mennie Steiner Kristófnak, aki olvasóira bízta, hogy könyve, a Hajónaplók a könyvesboltok kirakataiban legyen.

    Miután előző könyveinél bevált, újra leindította játékát Steiner Kristóf, melynek alapvető célja az, hogy új kötete, a Hajónaplók a boltok kirakataiban foglaljon helyet. Az író Facebookon hívta fel lájkolói figyelmét arra, hogy könnyen gazdagodhatnak a műnek egy dedikált példányával, amennyiben lefotózzák, hogy a Lélekbonbont vagy Hajónaplókat kirakták egy könyvesbolt kirakatába.

    Kristóf nem először játssza el ezt a kis játékot, amit mellesleg a Szex és New York Carrie Bradshaw-jától kölcsönzött, aki ugyancsak így akart mégnagyobb hírverést könyvének. Kristóf külön eseményt is létrehozott a projektnek, melyet itt érhettek el. Itt részletesen le vannak írva a játékszabályok és a nyeremények is.

    A kreatív olvasók mellesleg rendkívül sikeresen rendezgetik át Magyarország könyvesboltjait. Hiába, ilyen az ingyenes és tökéletes – na meg kreatív – kampány.

    Kristóffal készített interjúnkat, melyben a Hajónaplókról is mesél, itt olvashatjátok el!

    Nyereményjáték

    Bulvár

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    Sze. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    Sze. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon