MENÜ
  • Okosan sportoljunk a télen!

    Néhány jó tanács azoknak, akik télen a szabadban mozognak.

    Először is figyeljünk az öltözködésünkre. Kocogáshoz, biciklizéshez vásároljunk aláöltözetet, melyek sportboltokban kapható, nagyon vékony, ám kitűnő hőtartó tulajdonságokkal bíró anyagból készített alsóruházatok. Az az ideális, ha egy picit fázunk, hiszen így pont akkor lesz megfelelő a hőérzetünk, amikor a mozgástól átmelegszenek az izmaink. Az ízületekre is figyeljünk: viseljünk vízálló cipőt, meleg zoknit, kesztyűt, sálat, sapkát.

    Következő tanácsunk az étkezéssel kapcsolatos: télen egyáltalán nem ajánlott éhgyomorra mozogni. Mielőtt elindulnánk bringázni, kocogni, mindenképpen együnk a sportolás előtt legalább egy órával energiagazdag ételeket.

    Az is nagyon fontos, hogy csak alapos bemelegítést követően kezdjünk sportolni. Az izmoknak ilyenkor több időre van szükségük ahhoz, hogy fölvegyék az „üzemi” hőmérsékletet.

    Végül hasznos lehet télen C-vitamint és valamilyen általános multivitamint szedni a kondícióktól függetlenül. Ezek hozzájárulnak, hogy ahhoz, hogy megőrizzük állóképességünket, ami a szellemi kihívások esetén is fontos.

    Forrás: Bors

    Nyereményjáték

    Bulvár

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    Sze. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    Sze. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon