MENÜ
  • Okosan sportoljunk a télen!

    Néhány jó tanács azoknak, akik télen a szabadban mozognak.

    Először is figyeljünk az öltözködésünkre. Kocogáshoz, biciklizéshez vásároljunk aláöltözetet, melyek sportboltokban kapható, nagyon vékony, ám kitűnő hőtartó tulajdonságokkal bíró anyagból készített alsóruházatok. Az az ideális, ha egy picit fázunk, hiszen így pont akkor lesz megfelelő a hőérzetünk, amikor a mozgástól átmelegszenek az izmaink. Az ízületekre is figyeljünk: viseljünk vízálló cipőt, meleg zoknit, kesztyűt, sálat, sapkát.

    Következő tanácsunk az étkezéssel kapcsolatos: télen egyáltalán nem ajánlott éhgyomorra mozogni. Mielőtt elindulnánk bringázni, kocogni, mindenképpen együnk a sportolás előtt legalább egy órával energiagazdag ételeket.

    Az is nagyon fontos, hogy csak alapos bemelegítést követően kezdjünk sportolni. Az izmoknak ilyenkor több időre van szükségük ahhoz, hogy fölvegyék az „üzemi” hőmérsékletet.

    Végül hasznos lehet télen C-vitamint és valamilyen általános multivitamint szedni a kondícióktól függetlenül. Ezek hozzájárulnak, hogy ahhoz, hogy megőrizzük állóképességünket, ami a szellemi kihívások esetén is fontos.

    Forrás: Bors

    Ajánló

    Újabb 50 nevet jelentett be a STRAND

    Íme a Nickelodeon’s Kids’ Choice Awards 2020 jelöltjei

    Sziget: itt az első nyolcvan fellépő