MENÜ
  • New Yorkban is hódít a Nanushka

    A világ vezető divatipari újságíróinak is bemutatkozott a Nanushka New Yorkban. Sándor Szandra legújabb kollekciója a Vogue és az ELLE magazin után a New York Times és Wall Street Journal szerkesztőségében is osztatlan sikert aratott.

    Páratlan sikert aratott New Yorkban a Nanushka új kollekciója. Sándor Szandra tervező a New York-i Fashion Week előtt egy hetet töltött a városban, amelyet arra használt fel, hogy a nemzetközi sajtó körében  még ismertebbé tegye a márkát és az SS17 kollekciót.

    A januári Harpers Bazaar cikk után jelentősen megnőtt a márka iránti médiaérdeklődés, mind a divatvilág meghatározó lapjai, mind pedig a gazdasági szakírók körében.

    New Yorkban Szandra első útja a One World Trade Center 29-ik emeletére vezetett, ahol személyesen mutatta be az amerikai Vouge-nak az SS17 kollekció darabjait.

    Miközben a találkozóra készültünk a szerkesztőségben, egy ott dolgozó lány megállt mellettünk, ránézett az állványra, amin a nyári kollekció ruhái voltak, és hatalmas mosollyal az arcán levette fehér vintage farmerkabátját, csak hogy megmutassa a Nanushka felsőt, amit alatta viselt. Hihetetlen élmény volt” – mesélte Szandra.

    A Vogue után Szandra a Refinery 29 alapító-főszerkesztőjével Christene Barberich-kel találkozott, amire nagyon kevés tervezőnek nyílik lehetősége. A beszélgetés eredményeképp a márka a közeljövőben a világ vezető online divat és lifestyle magazinjával indíthat el együttműködést.

    A Nanushka tervezője az ELLE magazinhoz is ellátogatott. A lap szerkesztőinek annyira megtetszett az AW17-es kollekció egyik darabja Szandrán, hogy a LUBO bőr övtáskából több darabot is előrendeltek a február 9-én induló New York Fashion Week-re.

    A Nanushka az EXIM Növekedési Alaptól – amelyet a GB & Partners kezel – kapott tőkebefektetésnek köszönhetően új lendületre kapott. A márkára már nemcsak a divattal foglalkozó média figyel, hanem a gazdasági sajtó is kiemelten érdeklődik a márka üzleti fejlődése után.

    A hét során a Nanushka lehetőséget kapott arra is, hogy a New York Times szerkesztőinek is bemutatkozhasson, valamint a Wall Street Journal vezető divatpiaci szerkesztője is az irodájában fogadta Szandrát. A világ legismertebb gazdasági magazinjának szerkesztőségében nemcsak az új kollekcióról, de az amerikai terjeszkedésről és jövőbeni együttműködési lehetőségekről, valamint a hazai divatipar helyzetéről beszélgettek.
    A sikeres találkozókat a hét végén egy kötetlen sajtóvacsora követte Andre Balazs magyar származású hotel tulajdonos East Village-i szállodájában többek között olyan modellek, művészek és újságírók részvételével, mint Mari Giudicelli, és az osztrák magyar felmenőkkel bíró új színész csillag Coco Konig, aki épp most szerepel a Vanity Fair címlapján, valamint Brie Welch, divatszerkesztő.

    Nyereményjáték

    Bulvár

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    Sze. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    Sze. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon