MENÜ
  • Nagytakarítást végzett a YouTube

    A nézettség a legfontosabb az oldal esetében, ugyanis az alapján lehet reklámidőt eladni.

    A világ legnagyobb videómegosztója elhatározta, hogy rendet tesz kicsit a saját háza táján és így is lett. Törölték az összes olyan megtekintést, amelyek hackerek által, mesterségesen lettek generálva, azaz nincs is mögöttük valós eltöltött idő. Összességében több milliárdos tételről van szó.

    Ez az akció leginkább egyes nemzetközi zenei kiadókat érint, különösen a Sony és az Universal Media Group vállalatokat. Csak ők ketten közel két milliárdos nézettséget veszítettek el így nagyon rövid idő alatt. Az utóbbi cég többek között Rihanna és Justin Bieber pártfogója, míg a Sony-nál olyan nevek vannak, mint Alicia Keys és Rita Ora.

    A YouTube állítása szerint nincs ebben az égvilágon semmi személyeskedés, csupán a nézettségszám-politikájukat szeretnék szigorítani és hatékonyabbá tenni. A nézettség pedig a legfontosabb az oldal esetében, ugyanis az alapján lehet reklámidőt eladni. Értékesebb egy videó ha megnézték 300 millióan, mintha csak 75 ezren. Nem utolsó sorban így járnak jól a feltöltők, többek között a kiadók is, akik persze fel vannak háborodva a helyzettől.

    Nyereményjáték

    Bulvár

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    Sze. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    Sze. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon