MENÜ
  • Lana Del Rey és a H&M

    Lana Del Rey hihetetlen gyorsasággal tört be a divat világába. Sikersztorija most a H&M-nél folytatódik.

    Az énekesnő már régóta a Next modellügynökség modellje, hajviselete divattá vált, a Mulberry egy táskát is elnevezett róla, kapott címlapot a brit Vogue-tól, most pedig a H&M őszi kollekciójának modellje lett.

    A huszonhat éves énekesnő és dalszövegítő a világ egyik legnagyobb divatmárkájának, a H&M-nek állt modellt, az elkészült képek pedig szeptembertől lesznek láthatóak az egész világon. A divatcég reményei szerint Lana inspirálni fogja az embereket.

    Az énekesnő mellesleg reklámot is forgatott a svéd cégnek, melyet Johan Renck rendezett. Az ő ötlete volt az, hogy a kisfilmhez Lana énekelje fel a Blue Velvet című dalt.

    A kampány témája a modern és feminim nő, lágy attitűddel. A H&M elmondása szerint őszi kollekciójukban nagy hangsúlyt fektettek a hullámokra és a csípőre, illetve a kötött árukra. A fő színek a borvörös mellett a púderszínek lesznek.

    A fotósorozat Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin munkája. A fotózásról mellesleg már régebben adtunk hírt!

     

    Nyereményjáték

    Bulvár

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    Sze. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    Sze. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon