Lana Del Rey és a H&M
Az énekesnő már régóta a Next modellügynökség modellje, hajviselete divattá vált, a Mulberry egy táskát is elnevezett róla, kapott címlapot a brit Vogue-tól, most pedig a H&M őszi kollekciójának modellje lett.
A huszonhat éves énekesnő és dalszövegítő a világ egyik legnagyobb divatmárkájának, a H&M-nek állt modellt, az elkészült képek pedig szeptembertől lesznek láthatóak az egész világon. A divatcég reményei szerint Lana inspirálni fogja az embereket.
Az énekesnő mellesleg reklámot is forgatott a svéd cégnek, melyet Johan Renck rendezett. Az ő ötlete volt az, hogy a kisfilmhez Lana énekelje fel a Blue Velvet című dalt.
A kampány témája a modern és feminim nő, lágy attitűddel. A H&M elmondása szerint őszi kollekciójukban nagy hangsúlyt fektettek a hullámokra és a csípőre, illetve a kötött árukra. A fő színek a borvörös mellett a púderszínek lesznek.
A fotósorozat Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin munkája. A fotózásról mellesleg már régebben adtunk hírt!