MENÜ
  • Lady Gaga nyomdokaiba lép Tinashe

    Feltörekvő énekesnőket karol fel a világszerte népszerű vállalat

    A M·A·C kozmetikai márka és a popipar ismert alakjai mindig is hatásos párosításnak bizonyultak. Miután a 105 országban jelenlévő vállalat olyanokkal népszerűsítette termékeit, mint Lady Gaga, Mariah Carey, Lorde, Lil Kim, Rihanna vagy Miley Cyrus, a minap négy feltörekvő előadó neve került fel a reklámarcok listájára.

    Március 17-én elstartol a Future Forward nevű kollaboráció-sorozat, aminek keretein belül az új zenei tehetségek kerülnek reflektorfénybe.

    mac-Future-Forward

    „Remek érzés abban támogatni a feltörekvő előadókat, akik még nincsenek a csúcsok csúcsán, hogy előrébb jussanak. A divattervezőkkel régóta csináljuk ezt, és számomra az a legérdekesebb része, hogy új embereknek mutathatjuk ezeket a művészeket” – nyilatkozta a kreatív igazgatóként tevékenykedő James Gager, akinek felkérését ezúttal Tinashe, Dej Loaf, a Lion Babe tagja, Jillian Hervey és Halsey fogadták el.

    Tinashe a Times Nine Palette nevet viselő szemhéjpúderen dolgozott, aminek minden árnyalatát egy szerzeménye alapján nevezett el, míg a detroiti rapper, Dej Loaf által viselt rózsaszínű nude szájfény áprilisban érkezik a polcokra.

    Halsey, aki 2015-ös debütáló albuma, a Badlands dalait augusztus 13-án teltházas koncerten adja elő a Madison Square Garden színpadán, és nemrég Justin Bieber egyik dalának is részese lett, egy kékesszürke színű matt rúzzsal rukkolt elő, Hervey pedig egy arany szemhéjtussal zárja a kampányt.

    Forrás: Billboard

    Ajánló

    Megvalósult amerikai álomról mesélt Los Angelesben a magyar színésznő

    Így sminkel egy tini srác

    Újra szépséget választ Magyarország