MENÜ
  • Kicsi kukaca nőtt a testépítőnek

    A változás visszafordíthatatlan. A nő olyan messzire ment, hogy már le se akar tenni a testét pusztító szerről.

    Több hollywoodi színésznek és testépítőnek vált életének részéve az anabolikus szteroid, melyeknek általános mellékhatásai a májkárosodás,  erős férfias szőrzet és további súlyos egészségügyi problémák. Ezeknek a mellékhatásoknak vált áldozatává az a 28 éves egykori londoni pincérnő, Candice, aki a szteroid visszaélés miatt ténylegesen férfivá alakult át.

    131026_testépítő

    Az egykori szőke, karcsú hölgyet úgy lenyűgözték a konditeremben látott férfiak dagadó izmai, hogy eldöntötte, bármit megtesz azért, hogy ő is így nézhessen ki. Sikerült is neki, így mára  egy nagydarab, izmokban dagadó testben él, melyen állítása szerint csiklója oly módon nőtt és deformálódott, hogy pénisz hatását kelti. Hozzáteszi: ”  Körülbelül egy hüvelyk hosszú, és olyan alakú, mint egy kis pénisz. Úgy néz ki, mint egy kis pénisz. ”  Ugyan nem állt szándékában férfiassá válni, de amikor elkezdte a gyógyszerek szedését, rákapott, függővé vált és túl késő lett volna, hogy abbahagyja.

    article-2471523-18E7F5C300000578-141_306x507

    Mindezek ellenére az asszony nem akar leállni a szteroiddal. “A szerek férfit csináltak belőlem és ezt nem lehet visszafordítani. Semmit nem használna, ha leállnék velük. Legfeljebb csak visszafejlődnének az izmaim, de megmaradna a férfias külsőm, a péniszem és a mély hangom is  ” – nyilatkozta egy TV műsorban.

    A sportolás helyes módjáról több elismert magyar sportember is nyilatkozott már a Mosaicnak. Nézzétek meg mit mesélt Erdei Zsolt és  Katus Attila!

     Forrás: bodybuilding.blog.hu

    Kép forrása: bodybuilding.blog.hu

    Ajánló

    Újabb 50 nevet jelentett be a STRAND

    Íme a Nickelodeon’s Kids’ Choice Awards 2020 jelöltjei

    Sziget: itt az első nyolcvan fellépő