MENÜ
  • Erőszakra sarkall az italreklám

    Az részegségig itatott lányokat felhasználni egy reklámhoz elég kínos dolog, főleg ha szexuális aktusra próbálnak célozni velük...

    Az Angostura nevű karib-szigeti rum elég kínos reklámkampánnyal állt elő, melynek középpontjában a lányok leitatása általi megszerzése áll. Használd ezt a rumot, ha annyira részeggé akarsz tenni egy lányt, hogy az biztos lefeküdjön veled – bizony, ez a kampány fő üzenete.

    A reklám fotóján egy szimpatikus srác látható, aki mini kiadásban éppen átad egy pohárnyi rumot szíve választottjának, majd önbizalommal tele fordul az olvasó felé, a következő varázslatos mondattal:

    “Ne legyetek barátok. Kínáld igazi itallal!”

    Miután a Change.org petíciót kezdeményezett a sokakat felháborító reklám ellen, az italt forgalmazó cég azonnal visszavonta a kampányt.

    Nyereményjáték

    Bulvár

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    Sze. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    Sze. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon