MENÜ
  • Erőszakra sarkall az italreklám

    Az részegségig itatott lányokat felhasználni egy reklámhoz elég kínos dolog, főleg ha szexuális aktusra próbálnak célozni velük...

    Az Angostura nevű karib-szigeti rum elég kínos reklámkampánnyal állt elő, melynek középpontjában a lányok leitatása általi megszerzése áll. Használd ezt a rumot, ha annyira részeggé akarsz tenni egy lányt, hogy az biztos lefeküdjön veled – bizony, ez a kampány fő üzenete.

    A reklám fotóján egy szimpatikus srác látható, aki mini kiadásban éppen átad egy pohárnyi rumot szíve választottjának, majd önbizalommal tele fordul az olvasó felé, a következő varázslatos mondattal:

    “Ne legyetek barátok. Kínáld igazi itallal!”

    Miután a Change.org petíciót kezdeményezett a sokakat felháborító reklám ellen, az italt forgalmazó cég azonnal visszavonta a kampányt.

    Ajánló

    A Volt több, mint zenei fesztivál

    Ide költözik a VOLT Fesztivál 2019-ben

    Ilyen volt a 2019-es Life Ball