MENÜ
  • Eltorzult az arca a szemcsepptől

    Brutális reakciót váltott ki egy szemcsepp a brit nő arcán.

    Az 57 éves Linda Hoff története egy rutinellenőrzéssel kezdődött. Szemésze a kezelés után szemcseppet írt fel neki, mondván ez benne van a vizsgálat árában – írja a Daily Mail. Az asszony ki is próbálta a folyadékot, pár órával később pedig már alig látott.

    A szer annyira erős allergiás reakciót váltott ki a nő szervezetében, hogy szemei hatalmasra duzzadtak, bevörösödtek és e mellé égtő, viszkető érzés társult. Az asszony elmondása szerint, mikor a tükörbe nézett, azt hitte egy földönkívülit lát. Azonnal kórházba ment, ahol tablettákat kapott. A gyógyszer ugyan enyhítette a fájdalmat, a duzzanat azonban nem múlt el.

    “A doktor azt mondta lelohad majd a szememet körülvevő puffadás, de nem tudta megmondani mikor. Borzasztóan zavar, hogy így kell járkálnom emberek között, úgy nézek ki mint egy ufó!” – mondta a felháborodott nő a riportereknek.

    Nyereményjáték

    Bulvár

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    Sze. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    Sze. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon