MENÜ
  • Eladta lelkét a One Direction

    Hatalmas üzlet ez nekik anyagi értelemben, arról nem is beszélve, hogy micsoda hírnévre tesznek majd szert általa. Amerikában már sztárok, de ezzel mindenhova eljuthatnak.

    Nyilvánosságra került, hogy a One Direction aláírt egy reklámszerződést a világ egyik legnagyobb üdítőmárkájával, a Pepsivel. A brit fiúbanda múlt hét végén dolgozott együtt a céggel New Orleansben és onnan szivárogtatta ki a híreket egy belsős munkatárs.

    “Hatalmas üzlet ez nekik anyagi értelemben, arról nem is beszélve, hogy micsoda hírnévre tesznek majd szert általa. Amerikában már sztárok, de ezzel mindenhova eljuthatnak. Már most nagyon gazdag fiúk, de a reklámokat még nem használták ki, különösen nem az olyan nagyágyúkat, mint a Pepsi.” – fűzte hozzá a meg nem nevezett forrás.

    A srácokat állítólag megkérték, hogy tartsák titokban azt, hogy pontosan mi is készül, de nem olyan időket élünk, amikor akármit is el lehetne titkolni. Eközben persze a zenei életük sem áll le, második albumok, a Take Me Home november tizenkettedikén fog megjelenni Nagy-Britanniában, rá egy nappal pedig az Egyesült Államokban.

    Nyereményjáték

    Bulvár

    Gerendai: „Látogatói csúcsot hozott a Lupa”

    Bulvár
    szept. 17., csütörtök

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    szept. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    szept. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon