MENÜ
  • Egyelőre nagy bukás a Facebook hashtag

    Személyes felhasználok szinte egyáltalán nem használják, a cégeké meg senkit nem érdekel. Most légy okos, Mark Zuckerberg!

    Más néven címkézés. A közösségi oldalakon annak idején azért kezdtek használni címkéket, hogy könnyebben összefűzhessék az adott témához tartozó bejegyzéseket. A Facebook júniusban valószínűleg ezért vezette be a címkézést, de a friss elemzések szerint semmi értelme nem volt.

    Általában a címkék  jelentősen megnövelik az adott oldal forgalmát, segítségükkel – no meg a felhasználókkal –  az információ sokkal több emberhez eljuthat. A Facebookon ezt viszont nem lehetett megfigyelni. Sőt, az sem kizárt, hogy épp az ellenkező hatást érték el az új rendszerrel.

    A címkéket hajdanán a Twitter tette népszerűvé. A felhasználók így sokkal könnyebben, közvetlenebbül tudtak egy adott témáról beszélgetni. Őt követte az Instagram, majd mindezek sikerán felbuzdulva a világ legnagyobb közösségi oldala is. A facebookos címkék azonban állítólag azért nem váltak be, mert az emberek nem kattintanak rájuk.

    Kutatók szerint ez azért lehet, mert nem megfelelően használják őket: sok cég a saját termékeit kapcsolja az egyes címkékhez, és mivel erre kattintva többnyire reklámokat kapnak, az emberek nemhogy használni nem akarják ezeket, de még rákattintani sem.

    Nyereményjáték

    Bulvár

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    Sze. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    Sze. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon