MENÜ
  • Berki Krisztián Dominikán nyaralt

A londoni olimpia aranyérmese olyan gyönyörű helyen pihente ki a jól végzett munkát, mint Punta Cana.

A sportoló a Dominikai Köztársaság egyik legcsodálatosabb tengerpartján töltött tizenegy csodálatos napot a menyasszonyával, Gál Máriával.

“Sok szépet hallottunk Dominikáról és a tavalyi kubai utazás után úgy éreztük, szívesen visszatérnénk ebbe a térségbe – mesélte Berki. – Nem csalódtunk, olyan helyeken jártunk, amelyekkel az ember szinte csak a tévében találkozhat. Mintha a mennyországban lettünk volna! Jó volt kicsit elbújni a világ zaja elől. Senki sem kérdezte, kik vagyunk, mit akarunk. Nagyon kedves emberekkel találkoztunk és ha csak a vakító, hófehér tengerpartot láttuk volna a pálmafákkal, már az is bőven elég lett volna.”

Az olimpiai bajnok és kedvese nem csak a tengerparton sütkérezett, és a vízben lubickolt, hanem aktívan töltötték nyaralást. Berki például kiélhette autóvezetési szenvedélyét és a homokban, sárban robogott egy buggyval, valamint delfinekkel is úszkáltak egy keveset.

“Imádom a delfineket, de most talán túl korai programra mentünk Máriával, kicsit nyűgösek voltak az állatok. Az egyik el is kapta a lábamat és kissé megharapott, de komolyabb baj nem történt, így is tündéri volt az egész”

Az biztos, hogy sportolón megdolgozott a csodás karibi nyaralásért.

Forrás: Blikk

Nyereményjáték

Bulvár

Gerendai: „Látogatói csúcsot hozott a Lupa”

szept. 17., csütörtök

A Plázson még tart a nyár

Bulvár

Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

Televízió
    jún. 29., szombat

Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

szept. 13., csütörtök

Ajánló

Új világsztárt jelentett be az EFOTT