MENÜ
  • Az Instagramot is utolérik a reklámok

    A Facebook és annak mobil applikációja után ezt a népszerű közösségi oldalt is utoléri a profitnövelési vágy vastörvénye.

    Az Amerikai Egyesült Államokban kezdődött és mint minden, hamarosan ez is eljut hozzánk, magyarokhoz. Akinek telefonján, vagy tabletjén van Instagram alkalmazás, hamarosan szembesülhet az első reklámokkal.

    Amerikában az első reklám a divattervező Michael Korsé volt és kapott is a publikálás után 218 ezer lájkot és mellé nem kevés kommentet is – meg kell jegyezni azonban, hogy ezek nem elhanyagolható része negatív komment volt. Hiszen a fotó olyanoknál is megjelent a tartalommegosztó oldalon, akik nem követik Kors oldalát.

    131102_instagram

    A reklám ugyanis úgy működik, hogy a fénykép megjelenik – akárcsak bármely másik. Mellette azonban feltűnik a “Sponsored“, azaz Szponzorált felirat is, így kap mindenki magyarázatot arra, miért is jelenik meg neki olyan cég fotója, akit nem is követ.

    Az Instagramot nemcsak a divatvilág, de a sztárok is előszeretettel használják, gondoljunk csak Madonnára, Nicki Minajra, vagy éppen Rihannára.

    Forrás: digitalspy.co.uk

    Kép forrása: digitalspy.co.uk

    Nyereményjáték

    Bulvár

    Gerendai: „Látogatói csúcsot hozott a Lupa”

    Bulvár
    szept. 17., csütörtök

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    szept. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    szept. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon