MENÜ
  • Ajzószerrel akarták feldobni a villaéletet

Mint tudjuk, egy hétre beköltözött négy volt villalakó. Közülük Olivér és Gombi - nem meglepő módon - összebeszéltek és igencsak gonosz tréfával készültek a még játékban levő lakók számára.
    Olivér, Gombi, Ildikó és Szandika hétfő este költöztek vissza  egykori „otthonukba”, hogy jelenlétükkel kicsit felpezsdítsék a végjáték előtti hangulatot. A két fiú természetesen rákészült erre mindenféle aljassággal. Terveik között szerepelt például, hogy a villába szexuális ajzószert csempésznek, ezzel pörgetve fel a fiúkat.
    “Gondolkoztunk Gombár úrral, és arra jutottunk, hatalmas poén lenne, ha a fiúk egy kis merevedési zavarral küzdenének. Öt hónapja élnek már bezárva, szex nélkül. Borzalmas dolog ez, ezt mi Gombival mindketten nagyon jól tudjuk, pedig ennyi ideig talán nem is kellett tartanunk a cölibátust, hiszen mindketten már a játék korábbi szakaszában kiestünk. Utánanéztem a dolgoknak, találtunk egy vény nélkül kapható szexuális stimuláló szert, arra gondoltunk, kicsit beindulnának tőle a fiúk” – mondta nevetve Olivér, aki Gombival arra készült, a srácok italába kever egy keveset a készítményből.”Zseniális lesz ez a pár nap, és mi mindent megteszünk azért, hogy fokozzuk a hangulatot” – tette hozzá Gombi. Sajnos vagy nem sajnos, az RTL Klub megtiltotta számukra, hogy bármit is becsempésszenek a villába. Az átkutatás során hamar elő is kerültek a tabletták.

Kész szerencse, hogy a tervük meghiúsult, hiszen a készítmény szedése nem kockázatmentes. A tabletta betegtájékoztatóján számos lehetséges mellékhatás olvasható, amelyek között súlyosabbnak mondható a mellkasi fájdalom, kalapáló szívdobogás, szédülés.

Azért valljuk be, megnéztük volna szívesen, melyik fiú hogyan oldja meg a kis “problémát”…

Forrás: Blikk

Nyereményjáték

Bulvár

Gerendai: „Látogatói csúcsot hozott a Lupa”

szept. 17., csütörtök

A Plázson még tart a nyár

Bulvár

Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

Televízió
    jún. 29., szombat

Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

szept. 13., csütörtök

Ajánló

Új világsztárt jelentett be az EFOTT