MENÜ
  • A világ legjobb reklámkampánya?

    Kreatív, ötletes, vicces, csak egy gond van vele: halálra rémülnek tőle az emberek.

    Az LG nem mindennapi ötlettel kívánta felhívni figyelmet arra, hogy milyen tökéletesen élethű, három dimenziós monitorokat és kijelzőket gyártanak. A dél-koreai cég vicces kampánya talán minden idők legjobbika, melyet ráadásul a cég saját irodaházában, gyanútlan munkatársaival vitt  véghez.

    A liftbe igyekvő munkatársaknak látszólag fel sem tűnik, hogy a padlót kijelzők borítják, hiszen azok megszólalásig hasonlítanak az eredeti burkolatra. Ezután, amint a lift elindul, a fények elég horrorisztikus módon vibrálni kezdenek, majd a padlóból ijesztő zajok kíséretében darabok hullanak a mélybe. A videókon a gyanútlan (vagy legalábbis annak mondott) “áldozatok” reakciói látható.

    Nyereményjáték

    Bulvár

    Gerendai: „Látogatói csúcsot hozott a Lupa”

    Bulvár
    szept. 17., csütörtök

    A Plázson még tart a nyár

    Bulvár
    szept. 2., szerda

    Lupa Duma – Costes vacsorával

    Bulvár
    aug. 10., hétfő

    Televízió

    A Jonas Brothers tagja lett a Voice új mestere

    Televízió
    okt. 8., kedd

    Gyermeket vár a Pretty Little Liars sztárja

    Televízió
    jún. 29., szombat

    Új sorozatban a Tizenhárom okom volt sztárja

    Televízió
    szept. 13., csütörtök

    Ajánló

    Új világsztárt jelentett be az EFOTT

    STRAND Fesztivál: műsorváltozás!

    A Petőfi Zenei Díjjal indul a fesztiválszezon