MENÜ
  • 12 ismert személyiség kampányol a szülők napi 15 percéért

    Az olvasóvá nevelés fontosságát és gyakorlati megvalósításának lehetséges módjait közvetíti közérthető, könnyed, már-már játékos formában a nagyközönség felé a magyar startup BOOKR Kids és a Magyar Olvasótársaság együttműködéséből született.

    Így mesélj, hogy olvasson című könyv. 12 neves és hiteles közéleti személyiségek adta arcát és olvasáshoz kapcsolódó gondolatait a könyv egyes fejezeteihez. Ott Anna, Balatoni József alias Jocó bácsi, Hesna al Ghaoui, Fluor Tomi, Molnár Piroska, Rajkai Zoltán, Lackfi János, Bosnyák Viktória, Kemény Zsófi, Varró Dani, Dr. Gyurkó Szilvia és Dr. Kádár Annamária egy-egy olvasóvá válással kapcsolatos visszaemlékezésével, személyes hangvételű gondolatával indul.

    A 300 ajándék digitális mesét is tartalmazó, Dr. Pompor Zoltán alkotószerkesztő nevéhez fűződő kötet egy 21 napos olvasóvá nevelési kihívást is tartalmaz, valamint 300 ajándék digitális mesekönyvet, a BOOKR Kids Mesetárhoz való egyéves hozzáférést biztosító kód formájában.

    A BOOKR Kids gondozásában jelent meg az Így mesélj, hogy olvasson című könyv, amelynek szerzői az olvasás ügye iránt elkötelezett szakértők, közös bennük, hogy mindannyian a Magyar Olvasástársaság tagjai. A szerzők mindennapi meseolvasás jelentőségétől a hangöskönyvön és a digitális olvasáson át a kötelező- és kamaszolvasmányokig, az olvasóvá nevelés lehetőségei felé 12 különböző irányból közelítő fejezetekben a tudomány legfrissebb eredményei mellett saját tapasztalataikat is leírják, ötleteket, praktikus tanácsokat adnak az olvasás megszerettetéséhez. A fejezetek konkrét könyv és szakirodalmi ajánlókkal zárulnak.

    Az alkotószerkesztő Dr. Pompor Zoltán előszavában írja: “Ha csak egy dolgot emelhetnék ki a könyvben elhangzó tanácsok közül akkor ez lenne: olvass minden nap 15 percet a gyermekednek! Számoljunk csak kicsit: napi 15 perc az heti 105 perc, ami havi 450 perc, azaz évi 5475 perc – több, mint 90 óra, majdnem 4 teljes nap!

    A BOOKR Kids mint az Edison100 listán szereplő cég az Így mesélj, hogy olvasson könyv kiadásával hozzájárul az Edisonplatform célkitűzéséhez, miszerint legalább 20 ezer fiatal életére fog pozitív hatást gyakorolni. A startup a könyvből befolyó bevétel egy részéből pedig hátrányos helyzetű gyerekek olvasó programjait fogja támogatni, egy-egy minikönyvtár adományozásával.

    Ajánló

    Terry Crews véleménye a dezodorreklámokról

    Ilyen volt a 2019-es MTV EMA vörösszőnyege

    Király Viktorék az MTV EMA vörösszőnyegén