MENÜ
  • Reklámarc lett a 30 Seconds to Mars énekese

    A Hugo Boss kampány után újabb luxusmárkát népszerűsít a szupersztár

    A Gucci a 30 Seconds to Mars frontemberét, Jared Leto-t nevezte ki legújabb Guilty-parfümjének képviselőjeként – írja az AceShowbiz. A luxusmárka kreatív igazgatója, Alessandro Michele az énekes-színészt választotta a Velencében rögzítésre kerülő reklámkampány főszereplőjének.

    jared-leto

    Bár további részletek egyelőre nem kerültek megerősítésre legújabb megbízásáról, néhány napon keresztül ugyanis Leto kezeli a Gucci hivatalos Snapchat-fiókját, így a rajongók elsőkézből értesülhetnek a legújabb infókról – jelentette be Instagramján.

    A Mielőtt meghaltam és a hamarosan érkező Suicide Squad csillaga Chris Evans pozícióját vette át: az Amerika Kapitány: Polgárháború színésze korábban Evan Rachel Wood oldalán szerepelt a Frank Miller rendezte Guilty Black kampányban.

    Ez a második illat, aminek reklámarcává nevezték ki a népszerű zenészt, 2013-ban ugyanis a Hugo Boss Red-jének promóciójához csatlakozott.

    Forrás: AceShowbiz

    Horoszkóp

    Nyereményjáték

    Bulvár

    Visszalépett A Dal 2018 egyik zenekara

    Bulvár
    dec. 9., szombat

    Ők nyerték a Comet 2017 üstököseit

    Bulvár
    dec. 9., szombat

    Ők A Dal 2018 jelöltjei

    Bulvár
    dec. 6., szerda

    Televízió

    A Lost sztárja a Walking Dead spin-offban

    Televízió
    dec. 3., vasárnap

    Elhunyt a Trónok harca színésze

    Televízió
    okt. 16., hétfő

    Ilyen lesz Andy Warhol bőrében Evan Peters

    Televízió
    okt. 6., péntek

    Ajánló

    Ricco&Claudia így dolgozták fel a Faktort

    Vecsei H. Miklós a missziójáról mesélt

    Heti Horoszkóp – December 11-17.