MENÜ
  • Reklámarc lett a 30 Seconds to Mars énekese

    A Hugo Boss kampány után újabb luxusmárkát népszerűsít a szupersztár

    A Gucci a 30 Seconds to Mars frontemberét, Jared Leto-t nevezte ki legújabb Guilty-parfümjének képviselőjeként – írja az AceShowbiz. A luxusmárka kreatív igazgatója, Alessandro Michele az énekes-színészt választotta a Velencében rögzítésre kerülő reklámkampány főszereplőjének.

    jared-leto

    Bár további részletek egyelőre nem kerültek megerősítésre legújabb megbízásáról, néhány napon keresztül ugyanis Leto kezeli a Gucci hivatalos Snapchat-fiókját, így a rajongók elsőkézből értesülhetnek a legújabb infókról – jelentette be Instagramján.

    A Mielőtt meghaltam és a hamarosan érkező Suicide Squad csillaga Chris Evans pozícióját vette át: az Amerika Kapitány: Polgárháború színésze korábban Evan Rachel Wood oldalán szerepelt a Frank Miller rendezte Guilty Black kampányban.

    Ez a második illat, aminek reklámarcává nevezték ki a népszerű zenészt, 2013-ban ugyanis a Hugo Boss Red-jének promóciójához csatlakozott.

    Forrás: AceShowbiz

    Ajánló

    Bejelentették az idei MTV EMA első fellépőit

    Heti Horoszkóp – Október 16-22.

    Megvannak az American Music Awards idei jelöltjei